Ibland måste man få fly det mörka för en ljusare värld.

Inte tränat sen torsdag. Känner mig enorm. Helt galet gigantisk. Magen värker och är svullen med.

Nu är jag på väg bort från verkligheten för ett slag dock. Som jag längtat.. Jag och min prins.. Han får mig att må så mkt bättre, även när det känns kass..

Han verkar alltid ha något smart att säga eller agerar på ett sätt som får mig lugn och mer tillfreds. Vilket är guld värt! För även om det inte blir bra blir det bättre. Och bara att han bryr sig betyder massor!

Nu är det solen som hägrar. Utomlands och bara njuta av tillvaron. Ska bli underbart <3 behöver komma bort och koppla av, ladda batterierna och ta nya tag!


Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Hoppas att du får en underbar resa! :-)
kram

2013-08-15 @ 10:37:37
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0