Lite vardag och verklighet..

Tillbaka till verkligheten och vardagens rutiner igen. 
Semestern var helt underbar och precis vad jag behövde. Var så avslappnad när jag kom hem. Ingen stress och inget tryck över bröstet. 
 
Det höll ungefär en halv dag. Tills jag fick mig en rejäl utskällning av mitt ena syskon. På arbetstid. 
Tror jag fick ta allt. All sorg och frustration över morfars död och allt annat som stört. Inte okej. Så där kom trycket tillbaka och panikångesten. Vilket i sin tur ledde till en hets. Som slutade med spya. 
Som i princip blivit standard denna vecka... Varje lunch. Måste sluta. 
 
Tur att min kille får mig att stressa av och se allt på ett lättare och positivare sätt. 
Även maten faktiskt, han är inte rädd för att säga ifrån när jag krånglar för mkt eller äter för lite eller tränar för hårt fast jag skulle behöva vila. I vanliga fall hade jag nog startat en diskussion eller blivit arg som på mitt ex. Men det känns helt okej när han säger så och jag får mig en tankeställare som oftast slutar med att jag tycker att han har rätt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0