Sömnlös natt i paradiset vid Medelhavet..

Min fina fina prins sover bredvid mig, lyssnar på hans snarkningar och förundras över hur bra han är. Att han vill va min och att han tycker om mig mer och mer som han sagt flertalet gånger denna resa..

Känns helt underbart att va här i värmen med honom, bara försöka njuta av livet! Sola och bada.. Promenera runt planlöst bland stadens gator.. Första dagen gick vi runt i sju timmar och bara kollade. Hur fint och bra som helst!

Maten flyter på med visst stöd. Gymmat en dag och blir mer om några timmar.. Försöker släppa fokus på hur jag ser ut, vad som är bra/dåligt, hur andra ser mig osv.. Försöker vara tillfreds med hur jag ser ut och den jag är. Som faktiskt är en helt annan än för bara ett år sen.
Mycket starkare, klokare, mer tillfreds och lugnare.. Gladare.. För det mesta.

Ska försöka sova nu. Värken håller mig uppe men det ska gå ändå!

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0